TRUE

"You don't pick the guy you fall in love with, you just fall"

Idag har vart en lååång dag, hade 6 lektioner -.- och börja 8:10 sluta 16:00, helt sinnesjukt.
Men "lyckost" emma som var sjuk och slapp våra längsta dag, haha.
Efter vi sluta så åkte jag, emelie och lini till täby och köpte present.
Efter det åkte vi hem till mig, chillade, åt mat, chillade. haha
Nyss behövde dom åka, så nu ska jag plugga engelska och tyska, men thank god att vi har typ 10 glosor på tyskan bara och att dom är enkla också, ett plus på kanten för de!
Imorgon ska vi (jag, Emelie, Karin, Lina och Emma) ut och käka på Tacobar sen titta på Bridemaids, sen ska vi hem till emma och sova där! myyysss
Jag tar med mig kameran så ni vet!! :)
Vi hörs sen! Puss // wilma
Arkiv: Spanien Sportlovet  ingen redigering


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: