kanske ska byta....

Har försökt att få tag på emma, men hon svarar inte på telefonen, så jag skriver här så får hon läsa i efterhand sen då.

Jag ska kanske byta till en egen blogg: www.wilmaochbilbo.blogg.se
Eftersom jag och Emma inte längre rider på Grindstugan och emma inte bloggat lika mycket längre
(eller inte lika mycket som jag gör) och jag känner att det är konstigt att sitta och driva en blogg när jag ibland kan känna att jag driver den själv. Sen har det hänt lite grejjor som jag vet inte om jag får ta upp på bloggen, men om jag får kommer det inte så långt efter detta inlägget.
Men somsagt, jag ska KANSKE byta till en min egna blogg då, inget personligt med saken och göra.
Ni får liksom inte missuppfatta (t.ex att ni tror att jag gillar emma mindre, för på det viset är det absolut inte). Om emma vill fortfarande blogga med mig så startar vi nog en ny blogg på ett nytt namn eller 2 egna bloggar eller så kanske hon inte vill blogga längre (jag vet inte) :) Men vi får se vad som händer // wilma



(p.s wilmaochbilbo.blogg.se är inte klar i desginen så ni vet!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: