sjuuuuuuk

är hemma och är sjuk just nu :'( :'( :'( :'( :'( :'( inte kul
ska ju till stan imorgon med tjejerna och kolla bio och sånt och käka tacobar, men jag tror jag är frisk imorgon eller jag kommer se till att vara frisk tills imorgon. jag vet att jag suger på att blogga men nu ska ni vara glada att jag bloggar eftersom det inte händer så ofta... ni får ha det så bra i skolan medans jag sitter och äter massvis med glas.. tihihiihih // Emma
tycker att jag var generös som bjöd er på en sjukling framför webcameran!

Postat av: Sofie

Hejhej! I min blogg kan du läsa om mina äventyr i alp paradiset Schweiz (flyttar dit om 2 veckor) samt kommande surfresor etc:)



Kramar från Sofie:)

2011-09-01 @ 13:42:38
URL: http://keepyourmangosfresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: