Wilma - nere i Tylösand

Först måste jag börja med att säga att jag blev så sjukt glad när jag läste Emmas blogg om att hon "öppnade" bloggen igen!!! För jag hade frågat henne förut om hon ville det men hon visste inte riktigt då, men nu vill hon och jag vill också , så detta är awesoooooome! Just nu är jag nere i Tylösand så jag kommer kanske kanske kanske blogga någon gång sen igen :) beror på om jag då får tag på någon dator med internet eller mobil. Ville bara säga att jag saknar alla där hemma! Det känns faktiskt jätte konstigt att ha vart ifrån emma såhär länge (det har gått en vecka). När jag kommer hem ska jag och emma sätta oss ner, fixa ny design & header. Sen ska ni få veta lite bra nyheter om vad som händer efter nyårs skiftet! Kommer hem om två veckor ungefär, mellan den 3-7 augusti ska jag åka ner till Malmö och gå på Malmös horse show, längtar! Vi hörs hörni!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: