Om den där söndagen...

Jo, nu ska ni få veta vad jag gjorde den dära "speciella" söndagen.
För nu är allt checkat och klart.

Den söndagen var jag och provred en häst som heter Bilbo Bagger. En av de finaste hästarna jag sett.
Han är D-ponny (145 cm i mankhöjd), mörk fux, importerad från Holland, gått LB Hoppning och LA dressyr.
Jag provred och allt kändes super. Hoppade också ett hinder på 50/60 cm. Jag kände att vi verkligen "klickade".
Tanken var ju att dom ska sälja den, men vi ville ha den på foder för eventuellt senare köp.
Och till sist blev det så! :D
Dom som äger honom nu, ska få en ny häst, så det är därför dom säljer Bilbo.
Så nu har vi fått honom (eller vi ska få) på foder och vi har hittat en boxplats osv som vi ska titta på ikväll.
(fast vi har redan bestämt att vi ska ta den)
Så snart så kommer det bli mycket mer hästbloggande från min sida! :)
Längtar snart ihjäl mig efter lille biiibbbo (haha, jag har redan kommit på ett smeknamn åt honom)
han är så mysig o så fin! Ska be mamma ta kort och filma såfort vi ser honom så ni får se hur han ser ut osv!
Åååh vad jag längtar, han kommer på fredag (inte 2/8 utan fredagen efter det)
//wilma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: