Inlägg 04 - En dålig vana du har

En dålig vana... ehm ja, en dålig vana jag har är att jag är en bakterie freak, eller, typ. Alltså när jag äter på donken äter jag ALDRIG hamburgare för min kompis har blivit magsjuk genom att äta en dålig burgare. Jag tar alltid en Ceasar sallad. Jag har med mig antagligen sånna där servetter med alsolsprit på som jag torkar av händer med före och efter jag har ätit på ett snabbmat ställe, det FÅTAL gånger jag äter med händerna utan att ha tagit alsolsprit. (jag kan också ha i flaska xd) Jag VÄGRAR att gå på toa på donken/statoil/burgerking/max, ja, you know, sånna ställen utan alsolsprit, seriöst, jag kissar hellre i en flaska eller i skogen. Men om jag har såna servetter eller en flaska med alsolsprit så kan jag gå på såna toaletter. Sen så är det VÄLDIGT fåtal gånger jag tar upp nått jag tappat under 5 sek från marken och äter det, väldigt få gånger. Så ja, killar, om ni blir ihop med mig så kan jag säga att ni inte behöver bli så rädda för att bli magsjuka/sjuka. haha. //w


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: