Inlägg 01- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv


♦ Jag hatar att gråta, känner mig svag.
♦ Vad som gör att jag faller för killar som mest är om dom har rejäla käkben.
♦ När jag är förbannad så kliar jag mig hårt på mina armar.
♦ Jag har tappat kontakten med många vänner.
♦ Mina tjejkompisar som jag hänger med som mest är Emma, Emelie, Clara, Malin, Lina & Karin.
♦ Från att ha satsat på dressyr har jag nu vänt mig till hoppning.
♦ Jag har seriösa shopping problem.
♦ Jag har aldrig blivit utägd på internet för jag äger ut dom istället.
♦ När jag kaxar mot någon brulkar jag oftast använda ":)" för det är en bitchsmiley enligt mig.
♦ Jag kan bli iskall mot folk som är elaka.
♦ Jag vågar säga emot (ibland för mycket)
♦ Jag har mer killkompisar än tjejkompisar.
♦ Jag har bra självförtroende...
♦... men jag är väldigt svag när det kommer till min kropp.
♦ Varför jag gillar mer äldre än yngre är för att dom är manligare (manligheeeet !!!!)
(min man i framtiden)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: