HOME ♥

Hej på er.
nu är jag hemma efter att ha vart på ekeby stall från typ 12 till halv 4. wilma och jag har fotat vera och sunny och det blev underbara bilder. men aja imorrn ska jag ut med båten på förmiddagen om det är bra väder och sånt... hoppas. senare på eftermiddagen ska jag ner till stallet och rida bästa hästen, sen på kvällen blir det kräftskiva nere på hyddan för att fira min morbror. så det kommer nog bli en lyckad dag imorgon. var bara det jag tänkte berätta och andledningen till varför uppdateringen inte har vart så bra är för att man inte kan blogga från wilmas dator? men nej nu ska jag kolla FB och käka melon... // Emma
gammal bild på berra, finis shettisen ♥
fotograf: min syrra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: