Goodmorning

Mamma skjusar mig till skolan idag (tack mamma!) så jag behövde inte gå så tidigt som tänkt.
Jag har hunnit duscha, föna håret, bytit kläder (typ 10 ggr) utan att stressa. + nu ska jag ner och sminka mig och borsta tänderna och behöver inte heller stressa eftersom vi ska åka om 20 minuter.
Soft eller vaaaad?
Idag kommer det kanske inte bli så mycket bloggande för min del... först skolan, sen hem o plugga, sen käka middag ocg efter det ska vi åka och titta på ett stall... någon som börjar komma på vad som ska skrivas ut här på bloggen ikväll...??
Men jag lovar att ge er minst 2 inlägg idag + så tar jag med mig kameran så ni får bilder ikväll.
Men ja, nu måste jag kila, vi hörs senare!
Känner att jag bjuder stort på den... helt osminkad och ser förjävlig ut rent sagt! haha
//wilma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: