Goodmorning sunshines

Vaknade typ 10 minuter sen, hehe, måste börja gå upp 10, sen nio osv... + lägga mig tidigare.
Igår kväll var i alla fall en bra kväll förutom på slutet då en så kallad "kompis" kom och förstörde den.
Att man kan skämma ut sig så himla mycket för inte bara mig utan andra, när man säger till personen före den börjar hela bråket "vill du verkligen sitta här och trycka ner mig med mina "svagheter" (som den kallade det) och förlora inte bara mig, utan säkert flera, som som vän eller ska du verkligen göra det här och börja dryga och kaxa dig? Svaret man fick: Det är alltid kul att kaxa.
Men seriöst, MOGNA UPP NÅGON GÅNG!
Sen när på slutet jag blir sur och skäller ut personen, ja då kan den komma med ett förlåt.
Jag säger att jag inte kommer bli kompis med den förrän den säger det face 2 face och slutar leka så cool som han  tror han är (han till och med sa, jag är cool).
och vet ni vad det värsta är allesammans? Själva personen sa till mig, det är kul att driva med dig, dryga mot dig och bråka mot dig. Varför frågar jag, är det för att jag tål det mesta eller?
A, så är det.
Sådana personer borde skämmas & DU ska veta, att du gick alldeles för långt och har sjunkit till botten i mina ögon.
Så från detta, välj er vänner och bry er inte om det är få (men sjukt bra,) du vill inte ha sånna personer omkring dig som gör såhär.

To my friends: jag älskar er, ni betyder mest! Jag är sååå glad att jag har er!
Mina muppiga vänner ♥ hihi









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: