Förlåt för uppdateringen...

förlåt för den sämsta uppdateringen på länge men jag har suttit och geekat one direction klipp med LIAM PAYNE! jag bara älskar honom, jag är pårikigt kääär... men bort från min älskling nu.. fick en kommentar av en tjej som undrade om jag kunde fota det jag köpte på hööks, självklart kan jag det men just nu är det i stallet men kan fota det i alla fall! dagen idag har flytit på näst sista dagen på sommarlovet och helt ärligt.... det suger! ååhhh orkar inte med allt plugg även fast man har haft en lååång break. sov över med wilma från igår till idag satt uppe från klockan 18 till 00 och bara geekade one direction. men var bara det jag ville säga, nu får ni ha det så bra så uppdaterar jag förmodligen senare ikväll. // Emma som älskar one direction <3
älsklings-bandet ♥
kolla liam (han i rutig skjorta, så sjukt snyyyggggg)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: