Åska

Det åskar som fan här, hela mitt kontorsrum lyste upp, men det är inte så många blixtar, mest buller.
Jag tycker det är mysigt med åska, vad tycker ni??
Men ja, Monica kommer om 10 minuter, så vi måste gå ner och klä på oss yterkläder.
Få se om det åskar i Vallentuna, annars kan inte emma rida...
om det sen blir fint väder så ska vi ha en speciell photoshoot, så håll ut!
Puss
Bild från när jag fick rida Ascot lite (tack emster)
Emma laddar upp sina bilder sen tror jag.
// willma

Postat av: amelia

sv: Saknar dig med jätte mycket wilmis!

Bautajakt är att man är flera lag så ska man göra massa olika saker för att få poäng & det laget med mest poäng vinner. :) <3

2011-08-10 @ 23:05:07
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: