åååh damop

Nu äre såhär att jag är käääär i Niall från 1D (och ja, jag gillar också Louis, men han är ju 20 liksom) och jag skulle inte direkt tacka nej till en dejt med niall. Men saken är, han vet att jag inte ens vem jag är, om jag existerar, han bor i England.. så ja, chansen kanske finns om jag resar till england och bor där.
(som jag hade planerat att göra mellan 9:an och Gymnasiet)
Men den är ändå liiiiten, liksom come on, det finns mycket snygare (och äldre) tjejer som vill ha honom som han kan få. åååh jag får damp. Så ja, jag måste nog "släppa" honom. Men han kommer fortfarande vara min lilla celeb crush!
no doubt about that.
För det finns också drömkillar i våran ålder som bor i stockholm är lika snygga kanske till och med snyggare än honom som man kanske kan ha en chans till... förstår ni?
Men om han någon gång skulle skriva till mig, jag skulle ändå "få spader" (alla fattar uttrycket va?)
och jag skulle som sagt inte tacka nej till en dejt med honom.
Sen så kommer jag såklart också gå och träffa dom om dom kommer till Stockholm!
//wilma






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: